Tuesday, June 1, 2010

Benny Hinn til Europakonferansen på Livets Ords

Jeg ble veldig glad da jeg fikk nyhten om at Benny Hinn skulle komme til vår Europakonferanse. Hinn er en mann som Gud bruker på en mektig måte. Tusener og atter tusener har blitt frelst, helbredet og satt fri under hans kampanjer. Skandinavia behöver en riktig kraft-dose med det overnaturlige og med tegn og under. Jeg tror at dagene med Benny Hinn kommer til å inspirere kristenheten til fornyet tro på at Gud gjör mirakler idag.
En kveld, noen dager för nyheten slepptes, kom jeg til å tenkte på Benny Hinn og gikk in på youtube for å se noen klipp fra hans möter. Vi satt og gråt hjemme i soffan så beveget av Guds närvär og synet av barn og ungdommer som får möte Gud.

Denne filmsnutten fant jeg på youtube. Ei lita jente med revmatisme som sitter i rullestol blir helbredet av Jesus på et möte med Benny Hinn.






Velkommen til Uppsala og Europakonferensen den 24 juli - 1 august!

No comments:

Post a Comment