Monday, August 9, 2010

De siste feriedagene - og en ny termin

Nyter de siste feriedagene för en ny termin dundrer lös...
Det betyr ikke at jeg kvier meg eller gruer meg til å ta fatt på en ny termin. Det oppleves godt å kjenne at batteriene er full-ladet, motivasjonen er på topp og det brenner i meg etter å ta fatt på oppgavene og utfordringene som ligger forran.

Det er et stort privilegium å få väre en del av Livets Ord og arbeide i teamet av alle herlige pastorer og predikanter. Det spiller ingen rolle hvem man möter - alltid finns det en tone av innerlig broderkjärlighet, oppmuntring og framtidstro.

Nå skal det bli veldig göy å treffes igjen og sammen arbeide for nye seire og gjennombrudd for evangeliet ut over hele verden.

På söndag preker jeg på Livets Ord - gleder meg!

No comments:

Post a Comment